Foto © Monika Rittershaus
La FroSch ( Die Frau ohne Schatten, tal i com ho contrauen els alemanys) a Salzburg ha estat un esdeveniment bestial segons les critiques, sobretot per la lectura de l'aclamat Thielemann i les veus . La crònica d’en Jaume Radigale diu literalment: "...és Christian Thielemann, que
davant de la Filharmònica de Viena desplega una sumptuositat i una força extraordinàries, amb una versió íntegra de la partitura i amb un tractament del so tan satisfactori en els passatges simfònics com en els de cambra"
Podeu accedir al blog de Jaume Radigales a través de l'enllaç que segueix:
http://dietarioperistic.blogspot.com/2011/08/llums-i-ombres-per-una-dona-sense-ombra.html
La FroSch ( Die Frau ohne Schatten, tal i com ho contrauen els alemanys) a Salzburg ha estat un esdeveniment bestial segons les critiques, sobretot per la lectura de l'aclamat Thielemann i les veus . La crònica d’en Jaume Radigale diu literalment: "...és Christian Thielemann, que
davant de la Filharmònica de Viena desplega una sumptuositat i una força extraordinàries, amb una versió íntegra de la partitura i amb un tractament del so tan satisfactori en els passatges simfònics com en els de cambra"
Podeu accedir al blog de Jaume Radigales a través de l'enllaç que segueix:
http://dietarioperistic.blogspot.com/2011/08/llums-i-ombres-per-una-dona-sense-ombra.html
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada